בעלי עסקים רבים המבקשים להעניק ללקוחותיהם ערך מוסף ולפרסם את שמם ברבים, בוחרים להפיץ מוצרי פרסום. מוצרים אלה, אשר מוענקים כמתנה ללקוחות מרוצים, משמשים את בעל העסק כשטח פרסום נייד ובכך תורמים לחשיפתו ולצבירת מוניטין חיובי.
מדוע על בעל העסק לרכוש מוצרי פרסום?
מוצרים שמטרתם לפרסם את הלקוח, יופצו בדרך כלל באמצעות הדפסה על חולצות או הדפסה על כובעים. חלוקת חולצות או כובעים מודפסים הנושאים את לוגו החברה כמתנה ללקוח, תהיה עבורו ערך מוסף חשוב. אמנם לכאורה מדובר בפרמטר זניח, אך בפועל דווקא מתנה כזו עשויה לחזק את נאמנותו של הלקוח ולגרום לו לצרוך שוב את השירותים שקיבל.
מוצרי פרסום הם שטחי פרסום לכל דבר
בעלי עסקים יוצאים מגדרם במטרה לפרסם את שירותיהם ברבים. פרסום בשלטי חוצות, ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה מהווה הוצאה כלכלית משמעותית, ולכן מוצרי פרסום כדוגמת חולצות או כובעים הם הדרך הנגישה והזולה ביותר לזכות בפרסום נוסף.
לפרסום באמצעות הפצת מוצרים בחינם יש ערך חשוב, שאין לפרסום באפיקים השונים שהוזכרו קודם. מדוע? משום שאדם שלובש את המוצרים הללו יהיה בדרך כלל לקוח החברה, אשר עשוי לדבר בזכותו של בעל העסק ושירותיו השונים במידה וישאל על כך.
אם כן, מוצרי פרסום מאפשרים לבעל העסק ליהנות מכל העולמות: חיזוק הנאמנות בקרב הלקוחות הקיימים וחשיפה בקרב לקוחות פוטנציאליים חדשים. כל זאת ניתן להשיג במינימום זמן ומאמץ, וכל שצריך לעשות הוא לבחור בספקית המתאימה, אשר תוכל לבצע הדפסה על מוצרי לבוש בכמויות הנדרשות.
כיצד בוחרים חברת מוצרי פרסום מתאימה?
הבחירה בחברה מסוג זה איננה מורכבת, וזאת משום שקיים מספר מצומצם של חברות אשר מתמחות ומתעסקות נקודתית בהדפסת פרסומים על חולצות ופריטי לבוש נוספים. הכלל המנחה החשוב ביותר בעת בחירת החברה, הוא לוודא את איכות הפריטים ואיכות ההדפס שיוטבע על הפריט.
מוצרי פרסום צריכים להיות עמידים גם בכביסות, וזאת מתוך הרציונל שהדפס אשר דוהה תוך מספר כביסות לא יצליח לספק את הסחורה ולענות על היעדים שהוצבו. בנוסף, חשוב לכבד את הלקוח ולכן יש לספק לו מוצרים באיכות גבוהה, גם אם הם ניתנים כמתנה. מתנה איכותית תהיה כזו שכוללת פריטי לבוש בעלי הרכב חומרים איכותי.
עלויות ומחירים
ישנו טווח מחירים אוניברסלי המתייחס להדפסה על פריטי לבוש, אך יש לשים לב כי טווח מחירים זה עשוי להשתנות מחברה לחברה, בהתאם לסוג ההדפס וסוג פריטי הלבוש שנבחרו. מטבע הדברים, הדפסה על חולצת סווטשירט לחורף לדוגמא, תעלה יותר מהדפסה על חולצת טריקו רגילה ולכן במעמד בחירת הפריטים מדובר בשיקול שיש לקחת בחשבון.
אין שום פסול בהשקעה בהדפסה על פריטי לבוש איכותיים. ההיפך הוא הנכון: מוצרי פרסום צריכים להיות עמידים ומשובחים ככל הניתן, כפי שציינו קודם. עם זאת, הקפידו כי העלות הכוללת של אותם פריטים תהיה משתלמת ביחס להשקעה הכספית שדורש פרסום באפיקים אחרים. אם זה לא כך, שקלו שוב את המהלך.
מוצרים אסתטיים ומעוצבים
פרמטר נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא המראה של המוצרים המודפסים. על המוצר המודפס להיראות מעוצב ואסתטי ככל שניתן. הרי מרבית הלקוחות לא יסכימו ללבוש חולצות או כובעים מרופטים, גם אם הם ניתנו להם בחינם. פריטי לבוש מעוצבים ישקפו את ערכי החברה ויגרמו ללקוח ללבוש אותם ברצון. וכך אנחנו מגיעים לנוסחה המושלמת עבור מוצרי פרסום: עמידות, אסתטיקה ותמחור הוגן.
רן ספורט - הדפסה על חולצות, כובעים פליזים וקפוצ'ונים